Suburbans Citizen!

Thursday, August 25, 2011

Hoi Bersepah!

Dear Anonymous (yang baca blog ni)...

Nampak tak post kat bawah ni (Free! tajuknya)....post tu dah lama actually....tp baru edit...hihi...rupanya banyak yang berterabur....lepas aku kemaskini ...baru lar ok sikit...

Aku actually baru lepas mesej ngan Makcik tu...aku just tanya dye ade bawak tak BLOG aku yang dye print tu...dye kata MAYBE....dalam hati aku...confirm2 lar dye tak nak bawak...blog aku je pown...tuan dye nak baca...takkan tak boleh kot??

Rupa rupanya makcik tu perasan yang Fahimah ni (aku dah cakap dah) selalu pandang dye...then dye tanya aku "apa yang awak sembang dengan dorang sampai banyak kali pandang kte?? mengumpat kte la tu.." aku yang tak nak layan ni...just cakap "nanti lar awak..."....hihi...

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**