Wednesday, June 29, 2011

Booooriing~!

Hari Yang Sungguh Membosankan...Walaupun Sukan...tp kteorg still....duduk terjegat kt tempat yg sama....-.- aq ni...teringin sangat nak tengok...Azif N Fatin tu bercakap....FACE 2 FACE.....tp apakan daye...aq bukan sape2 nak pakse dorg buat bnd tu.... -.-

Esok...aq x taw nak datang ke x....kalau ikutkan hati...mmg malas nak datng...tp Azyan kate...cikgu ade bg kerja khusus....kena buat hari tu jugak...x boleh repeat2.... -.-....aq dah la nak tengok cerita favorite aq...tengok la dulu... -.-

Friday, June 24, 2011

Hari Pelik~ ~_~


Hari ni aq rasa pelik gila....orang yang JARANG (GILA-GILA)...tegur aq x semena-mena....Orang yang x suka pandang fatin....tiba2 pandang....

NUMBER 1
 pelik jugak rase bila orang yg jarang tegur kte....tibe2 tegur....dah tu...tanye mcm aq ni buat salah nan dye....-.- masa dye tanye uh.....muka aq sebijik mcm ni...hehe mcm muka x puas hati en? (mmg pown) xP

NUMBER2
....td mase rehat.....kteorang (Aween..Hara..Aq N Fatin ) dok usha mamat yg Fatin tergila-gila kan uh... xP .......mase kteorang ckp2 pasal dye.....aq perasan yang dye pandang aq......Muka mcm x puas hati je.....tp nasib baik ah dye x tanye pape kt aq lps borak nan dorg....hehe....

aq selalu tengok blog2 orang...tulis ayat2 jiwang ah....puisi bhase inggeris....semuanye pasal LOVE.....rasa mcm nak ikut pon ade.....hehe nanti aq buat jugak ah....hehe....luahkan perasaan yang terbuku di hati~
nak panjangkan cerita dlm BLOG ni....bermulalah sebuah cerita~

Makcik tu ade mesej aq....x taw la bila...dah berkurun x tengok handphone...hehe...asyik addicted to laptop je....OK OK....Makcik tu mesej aq...dye kata dye rela single dr couple....mase mula2 baca tu....muka aq....mcm ni....



Asal tiba2 je dye nak clash nan aq? (clash ke? aq x anggap mcm tu pown sebenarnye).....tu la pasal aq kata hari ni pelik...hehe....tp bagi aq~I still Lap Muka You! xP
td baru jea jumpa dye....dye kata nak msj2 nan aq mlm ni.....da kul 12.42 tp x msj pown....kat skola td aq saje je gurau nan dye.....dye pikir aq betul2 sakit hati....hehe tapi klakar jugak la bila dye mintak maaf mcm orang kene sabit kesalahan besar....XD



Korang rasa korang akan buat mcm ni ke bila internet rumah korang tiba2 terpadam?....haha.....td internet aq terpadam gak.....tp x de la aq buat sampai mcm ni.....nak makan laptop ke ape?....anyway...tengok la cursor baru kt blogger aq ni~ lawa2.....ANIME tu! x)

Thursday, June 23, 2011

Hari Gila~ XD


Berdasarkan gambar di atas......itu la ape yang aq tengah alami sekarang ni.....STRESS namanya.....dah la hari tu aq mimpi Ifhan mcm jantan.....hehe......hari ni pulak...aq mimpi Fatin kena denda kt kelas dye...hehe.....berdiri sorg2 kt blakang uh.....mulut muncung je la.....x de org nak senyum bila kena denda....

Lagi satu......aq semalam blurr gila.....mcm dalam gambar ni kot.... hehe.....Artis Kegemaran aq tuh!!....

Blurr gila.....sebab buat kerja umah satu hari......penat gila....-.-......nasib baik la....dapat on9 Facebook lama2 sikit....hehe.....bak kata pepatah....Bersusah - susah dahulu...Bersenang - senang kemudian.....

Wednesday, June 22, 2011

Hari Malas~

Hari ni abah n mummy gi Hospital Selayang....parent kata...kalau parent lambat nanti pgy sekolah naik basikal.....baru je nak siap.....tengok kt luar dah gelap semacam.....hati pown ape lagi....dah weaken la....rasa mcm nak lompat atas katil then trus tido jea......harap2 parent aq balik lambat....haha....x yah gi skolah~ >x)

Om Nom Nom

Kecot Perut dorg.....kne marah nan Pn.Nurhani......tp bagi aq dye x de la garang mana pown~.....okay2 je la.....hehe......Sabtu ni nak pergi Sukan Tahunan......harap2 makcik tu datang la sekali.....baru best.....tp yang lain jgn la tak datang pulak...

Tuesday, June 21, 2011

Lama Nye Tunggu

Aduh.....lamenye aq nak kne tunggu....Hari Keusahawanan ni ntah bila2 nak start...anyway aq da confirmkan yg aq nak pakai baju hitam nanti....Mr.... tu pulak....banyak alasan gile.....orang tanye pergi ke x.....jawapan dye mesti " X PERGI kot " ....tension rasenye....baru - baru ni aq ade tengok post "Someone" kt FB.....ayat2 dye tu mcm la teruk sangat kne marah ngan mak dye tu.....aq yang tiap-tiap hari kne marah ni x de kisah pown....balas nan senyuman agi tuwh!......Ape nak jadi la budak2 sekarang...kne marah sikit...nak Majok2.....

Wednesday, June 8, 2011

Hari Guru~~

Hari Guru Memang Dah Lama Lepas....Tapi Kalau Baru Nak Masukkan X Pe Kan?....So Ni La Beberapa Gambar2 Aq Nan BFF!!

 This Is Me With Hara Dura (A.K.A) TEDDY
 This Is Me With Fatin Anisya (A.K.A) Mrs.... 


 This Is Me With Aizureen (A.KA) Aween!
This Is Me With ...... Um ........ Haha .......You Know~ :P

This Is All Of Us! Nisya Ifhan Shahizan Aween And Teddy!


That Day Was The Best Day Of My Life....Maybe....Hahah!!!

Tuesday, June 7, 2011

Kongsi3

Sharing Is Caring~...X salah Kan kalau kte following blog~.......hehe.....ape la yg nak ditakutkan Mrs... tu.....haha~.....bukannye Mr... tu taw.....

Sunday, June 5, 2011

New~

I'm Just Done Doing Twitter And I Feel Like : OMG!.....Why Do I Feel So Lame...Anyway...Create So Much Account Make Me Feels Uneasy...And Busy....Need To See This...Need To See That...And I'm Gettin Tired Of It...Even Facebook Makes Me Crazy....

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**