Suburbans Citizen!

Thursday, August 25, 2011

Why Me??

Dear Bloggey,

Hari ni tak ramai yang datang skool (maklumlah nak raya!) So sebelum aku nak mulakan Noir baru ni...pagi tadi aku ade nampak "someone' online...so aku pown chat lar ngan dye (tak sampai 5 minit pown!) Dye cakap aku sombong...aku just admit je la (sebab malas nak layan)...

Then bila sampai sekolah...mulalah keboringan aku datang...penghilang boring aku cuma :
  • Azyan n Da Gang
  • Farhana
  • Awalis n Da Gang
  • Ainamira
  • Huda (kadang2)
  • Maryam (Kadang2)
  • Zati (ahli baru heheh)
Aku actually tak senang duduk...dah tu...cikgu tengah tanda kertas..lagi lar! Aku perasan yang bila aku keluar or masuk dari kelas tu..."someone" nih asyik pandang je...then masa aku dekat bangunan block Makmal tuh...aku nampak "Awalis n Da Gang"...so kteorg pown meluahkan perasaan masing2 (ceh!)

Tak Sampai 10 minit...tiba2 Cikgu Edzhar datang...(selamat ramai..kalau tak...) then kteorg just duduk dalam kelas je lar...bila cikgu Zuraida sampai...baru kteorg bebas (kalau tak tu duduk satu meja 2org je -.-!)...So kiranya aku banyak habiskan masa lar ngan Awalis n Da Gang (ngan cerita merapu ikan kerapu kteorang tu) XD

Then masa balik....my "Ummi" tak sampai lagi...so aku tunggu lar kt Bustop uh...nampak Maryam...saja lar aku tegur dye...then something happens!....................Sejak bila Maryam pakai "AWAK SAYA" dengan aku (selalu tu 'kau aku" je -.-?) bila dye pakai awak tu...aku da gagap dah XD.....rasa mcm tak biasa pulak lar~XD

Then bila Maryam (da balik kowt)...aku nampak Hara n Aween....then Something Happens AGAIN!!
....Apesal dorg bdiri sebelah aku (padahal masa tu aku rasa Aween da perasan lama dah aku kat situ..)...bukan ke aku ni Sombong??...(rasa dorg saja je tuh nak diri sebelah aku...) Kalau pasal selesa or tak selesa tu jangan tanya lar (aku boleh bagitahu terus!)...Memang aku rasa AWKWARD!.....

Last Words...aku pown pelik lar dengan korang ni...korang nak kawan tu kawan je la...tak payah lar nak tunggu aku tegur baru nak balas...tak payah lar tengok aku macam muka tak puas hati...Kenapa korang nak suruh AKU yang datang kt korang.....kalau KORANG yang SERIOUSLY nak mintak maaf?? Kenapa korang nak suruh aku jadi Judge antara persahabatan aku ngan korg??

P/S : Semenjak kebelakangan ni...Daniel Fikri tuh da macam tak nak tegur aku dah (memang lar...DAH ADA IFHAN!)....

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**