Suburbans Citizen!

Monday, August 22, 2011

Mr.DOT - Mai World /9!

Dear Bloggey,

Macam aku cakap...kau (bloggey) akan berubah wajah..so sekarang ni aku akan gelar kau..Mr.DOT- Noir World!!

Kalau Azyan a.k.a Ms.Specky ada "Purple World" dye tuh...aku pulak ada dunia aku sendiri..di mana semuanya Black n White ( black n white la sangat -.-! )

Sebab-sebab aku pilih black n white??...hurm...korg baca lar post - post yang lama tuh...semuanya mcm "No Feeeling"..so kalau korg nak blog ni dipenuhi dengan Noir...aku akan usahakan (bergantung kepada mood aku )

Lagi satu...kalau korg nak cerita - cerita sensasi! hot! n baru tentang Mr.Dot....rajin - rajin lar bukak ek...sebab aku akan post Noir2 baru...xP

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**