Suburbans Citizen!

Tuesday, August 23, 2011

Oh My Drama! ~ part 1

Exam tamat...so boleh lar aku bawak/ karang sendiri (cerita merapu ikan kerapu) aku...hihi...da abis exam...so buat ar benda2 berfaedah..BTW I love how Ms.Specky buat cerita dia (berdasarkan dia lar)....hihi...kalau boleh aku nak mintak tunjuk ajar dye...buat cerita (Mr.DOT) pulak...

So skunk ni kat kau (bloggey) n Fana je la tempat aku mengadu (heheh mengada!) T.T....tp kalau Ms.Specky nak tolong boleh jugak...(tolong dengar pown tak pe)...x de la sakit jiwa (n raga!!) aku dibuatnye...bila sampai bab Ifhan tuh...Fana terkejut bagai nak rak....(heheh ni antara kami ber2 je)

So...Oh My Drama! aku kali ni...hurm..x de la gempak sangat kot...hihi...just mcm biasa..." No Action Drama Series "....xP
Cuma aku ternampak lar dye tu asyik pandang aku banyak2 kali...kenapa?? ada masalah?? well of course la [sbb dorg pikir aku penyebabnye~~(but sekarang aku dah ok...so isn't its OVER?!?)]

Kau nak musuh ngan aku?? so what?? tp jangan asyik pandang aku kalau x de pape k?? aku tak suka~...macam Afiq Farouk sorg nih...tak semena2 nak cari pasal...nasib baik lar aku dlm mood "No Feeling " lagi...(tp dye tuh suka buat org tergelak...mana tak tergelak aku!)

Just One More Thing...rasa2nye something controllling my body lar...aku pandang semua org rasa mcm "benci tahap nak mampus"....padahal dorg x buat ape...(ni sebab problemos asentaros tu la nih)

So Lets Sambung OH MY DRAMA ~ Part 2 Esok...sebab nak tengok gak apa yang terjadi...hihi...then dapat tak aku jadi anak murid Ms.Specky?? Boleh tak aku cakap ngan Ifhan??

P/s : kalau perkara ni sampai awal...aku tahu lar sapa punya angkara....lagi satu...td Daniel Fikri pandang aku semacam...(tahu lar kau da kapel ngan Ifhan...so ta payah la nak kerek sangat!)

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**