Suburbans Citizen!

Monday, August 15, 2011

Dear Bloggy...

Dear Bloggy,
Aku macam tak tahu apa yang berlaku semalam...macam mana aku boleh marah dia macam tu??Of course..memang aku pernah bersabar dengan dia...tapi macam mana aku boleh terlepas cakap?
Semuanya bermula apabila dia menceritakan sesuatu kepada aku...dia mengatakan bahawa budak lelaki yang digilainya itu sudah mempunyai "peminat" sekarang...pada mulanya aq tak berapa faham apa yang dia cuba sampaikan...sehingga lah dia menceritakan hal yang sebenar..
Seorang gadis iaitu rakan sekelas dia sudah jatuh hati kepada budak lelaki itu...Aku yang selalu mengusik orang ini pun berkata sambil memberi nasihat...
"Tu la awak...orang kata Rebut cepat2 awak tak nak...kan da kena rampas!"
Semakin lama kami berborak...semakin menjadi2 lar cemburunya terhadap si gadis itu...sehinggalah dia berkata "Malas nak layan awk"...aku yang terkejut CUBA meminta untuk dia menarik balik kata2 itu melalui ugutan .."kte bgitaw **** pasal benda tu nak? "
Dan disitu lah bermulanya konflik antara kami....dia seperti betul2 marah terhadap ugutan aku ....dia memaksa2 aku supaya memberi tahu Lelaki itu....kebetulan pula Lelaki itu sudah berada di Atas Talian (Online)....Aku yang sedang buntu mencari idea untuk memujuk dia sudah tidak tahan lagi melihat ayat2 yang membuat aq seperti hendak gila dibuatnya....Akhir sekali....aq cuba meluahkan segala perkara yang aku benci terhadapnya namun gagal...hanya secebis yang dapat dikeluarkan...tetapi itu mungkin tidak dapat membantu...
Sehingga hari ini aku tidak ber-chatting dengan dia di FB...dan kini aku luahkannya di Blog yang boleh dipercayai ini...mungkin melalui ini aku boleh meluahkan segala2nya yang aku tidak suka terhadap dia mahupun sesiapa...
  • Aku benci apabila ada orang yang mengatakan aku menyukai IFHAN....padahal...Aku dan IFHAN kini sudah tak ada apa2 hubungan lagi...
  • Aku benci untuk berpura2 kononnya aku ni seorang sahabat yang baik..padahal aq juga kadang2 melakukan perkara jahat...
  • Aku benci untuk hanya diperbodohkan oleh rakan sendiri....padahal aku tidak pernah melayan buruk terhadapnya
  • Dan Akhir Sekali....AKU BENCI DIGELAR "ATOK"

Mungkin Sesiapa yang membaca blog ini tertanya2.....mengapa aku tidak menulis Sebab aq tidak suka dipanggil ATOK...padahal yang lain aku tuliskan...usah risau....kerana kau tidak akan menjumpainya di mana2....Ianya masih berlegar2 di fikiran aku...mungkin sedang mengambil angka giliran untuk diluahkan...


Untuk Dia Yang Semalam : Kte mintak maaflar kalau kte buat salah...or cakap kasar...or anything yang menyakitkan hati...walaupun belum Hari Raya....kte jugak nak mintak maaf kalau kte selalu menipu awk n kawan2 awk...dan akhir sekali...kte sedia terima maaf awk kalau awak nak maafkan kte....

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**