Suburbans Citizen!

Tuesday, August 23, 2011

Oh My Drama! ~ part 2

Dear Bloggey,

Macam yang aku cakap semalam...Oh My Drama! ni ada sambungannya! So apa yang aku janji dengan korg semalam ialah ;

Yes..Ifhan tak layan aku dah (who cares!?) T.T aku pown boring masa kt kelas tadi....tu yang aku tulis blog nih (karang dulu sebelum taip..hihi...& kalau tengok...cikgu pown kebanyakkannye tak masuk pown kelas... (yang masuk pown sama2 sembang...APE CERITA?!)

Yes...Oh My Drama (yang merapu ikan kerapu nih) hanya tulisan semata-mata...So kalau boring tuh jangan la baca ek (Sebab kalau baca pown ntah paham ntah tidak)...hihi....(mungkin aku akan usahakan untuk letak lebih banyak gambar dlm blog nih....xP) Fana boleh jadi Mr.DOT Assistant (boleh caya ke??) & kau Bloggey...boleh jadi penyimpan rahsia n perasaan aku (memang lar kau tak da mulut....tp orang asyik tengok n print kau je...so rahsia pekebendenye??)

Kalau boleh....aku just nak post gambar (yang ada tulisan sekali) je...malas nak taip panjang2...sebab bukan korg paham pown...or kalau dah malas sangat tu...mungkin aku akan just post "VideoNovella" and just "BOLD" je perkataan2 yang kena mengena ngan mood aku...xP

OPS!! Oh My Drama! dah mula merapu lar pulak!! xP (kan da cakap!)...Hoho...dorang ada sidang perbincangan pulak kat depan aku td...dah tu....Pandang2 aku pulak...(Sibock jea!)...tengah tulis blog pown nak tengok...)

Berbalik kepada Oh My Drama! td...aku nak cari Sifu Ms.Specky...ajar aku buat Drama...(sambil tu tanya lar sikit pasal Mr.Specky...mana taw Mr.DOT boleh tolong....)...Hoho...& last topic...aku yang tengah boring ni just mengarang...mengarang..n mengarut...hoho....Ada jugak yang sibuk tengok2 aku tuh selain AHLI SIDANG PERBINCANGAN tadi...Mr tu la....AinAmira lar...Afiq Farouk (dye memang tak boleh dinafikan...sibuk jea!)

Td Masa Boring2 tuh...sempat gak aku pergi kt Awalis..n mulalah cerita merapu kteorg...hihi...Masa tu Makcik tu ada kt belakang kteorg....tu lar pasal aku suruh cakap Slow2....(sorry ya Awalis!)....

Last Words....Oh My Drama! hampir sampai ke penghujungnya....so nantikan lar Oh My Drama! ~ part 3 ....persoalannya....Kenapa AinAmira pandang2 aku?? Siapa Awalis n Kawan2nya itu?? Apa yang aku cakap dengan mereka bertiga??...Nantikanlah!! *tutup tirai*

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**