Suburbans Citizen!

Monday, August 15, 2011

Get Lost!

Ah...Susah btol cakap ngan pompuan...k fine..kau tak nak....aku tarik balik arr maaf tuh...macam bongok je....kau ingat aku ni ape? boleh lar sabar ngan perangai kau tuh??

Kalau kau boleh tulis benda2 buruk pasal aku....aku pown boleh buat kat kau....lepas nih...kalau kau nak benci aq betul2 pown aku tak kisah...kau nak HUJAN tak henti2 pasal Mr. tu pown aku tak kisah....At least aku masih ade family....setakat kau sorang (or maybe ngan aween..teddy.. n IFHAN ) aku tak mati lar...tak merana pown takde korg...

Kau nak cari sape SMKBTP tuh?...hah....cari lar sendiri....jangan nk libatkan aku....welll....orang duduk kelas A confirm2 pandai....tak boleh lar..nak kawan ngan budak2 B (BODOH) ni....B kan boleh jadi mcm2...bengap..bangang..b***.....

Dulu masa kau simpan ganbar Mr tuh kat Pendrive.....kau marah aku sampai mencarut kan??.....then aku tipu pasal aku nak pindah tu...kau ngan kawan2 kau sekali marah kan aku kan??...lepas ni kau nak marah....marah lar!...kau ingat aku ta boleh marah...macam Mr kau tuh??

Kalau boleh aku just nak lupakan korang....buat kerja sendiri...tak ada LOVE2 nih! semua buat aku sakit kepala....sebab stress kau tau tak??! so lepas ni kau boleh GET LOST!

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**