Suburbans Citizen!

Tuesday, August 23, 2011

Oh My Drama! ~ part 3

Dear Bloggey,

Setahu korang ....part 3 ni part yang terakhir....so aku tak nak lar cerita panjang2...(x nak x nak panjang jugak karang!) xP

Macam yang aku tanya..."kenapa AinAmira pandang2 aku??...Siapa Awalis n kawan2nya?? & apa yang aku ceritakan pada dorg bertiga??....So Inilah Dia!! ;

AinAmira kata...dye tak sengaja pandang aku...time tu aku pulak gi pandang dye...so its just salah faham lar...XD....Awalis punya kes pulak...GEMPARK GILA!!

Kawan2 dorg (Fahimah & Syazana) suka buat orang gelak (Termasuk lar aku) XD...tp kteorang cerita satu Noir je...(or mungkin dua... : Awalis punya Oh My Drama! & aku punya Oh My Drama! :)...hihi...mula dengan bab Awalis punya Oh My Drama! dulu... ;

Awalis kata dye suka kt sorang mamat nih... [ nampak sangat dye tak suka kt aku ( so buat apa Ifhan salu kata aku suka kt dye??)]....tp mamat ni pown pelik lar jugak...bila kata pasal Awalis je..SENYUM....bila kata Suka...TAK mengaku pulak....lagi satu Awalis ni macam talam dua muka pulak...kata suka mamat PRS ni..then suka mamat Kecoh ni pulak...xP...

Dah tu...tarikh lahir dah sama...kapel jer lah!..tak payah tunggu si mamat PRS tu...bukan dye berkenan kat kau pown (ye ke?!) XD....

Last Words...Oh My Drama! kini sudah sampai ke penghujungnya...so akan bermula lah satu lagi Noir baru...SO SEE YA!! *tutup tirai*

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**