Suburbans Citizen!

Thursday, September 8, 2011

LOL~ Tak Lawaknya~ =.=

Hoho~ lama jugak lar aku tak post entry baru dlm blog ni...so 1st thing 1st...

aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA (lambat ckit xP) ....Then aku nak cerita pasal raya dulu...

Raya ni bgi aku urm...OK lar...lagi2 tanpa "GIRLS GENERATION" tuh....mari kte speed up supaya tidak membosankan...


Korang Nampak Gambar Atas Ni?? (aku tak maksudkan UPIN & IPIN...tp apa dorg buat)...
Ha! itulah yang aku buat just malam tadi...Raya Rumah Shah...rumah dye mcm kolam ikan!...banyak gila aquarium...kt luar tu dah la ada pokok2...banyak pulak tu...tp kira best lar..but kteorg  raya satu rumah je pown...sebab yang lain semua bagi alasan berbunyi "Sorilah Buzy...Datang lah Sabtu or Ahad" =.=!

Annoying En bila mcm tu...rasa mcm kena halau lar pulak....yg ni pulak semalam..kteorg gi umah Nabyl Daniel...dye invite kteorg awl skit (aku n ikmal)....tolong masak..(ceh! orang bujang masak!) XD
Then AE (Azyan punya!) datang...so kami "Main Masak2" la kt dapur Nabil...bukan buat apa pown...NASI GORENG JE!...tp sedap arr...resipi dye tanya Nabil..xP....masa nasi tu cukup2 satu pinggan je....Ammar datang..masin mulut Nabil "dah nak habis nanti baru Ammar dtg"....then masa tengah makan uh..kterog tengok movie...mula2 plan nak tengok Phantom Of The Opera...last2 keluar cerita gangster mana ntah...aku layan jea...

Yang last2 best gila arr...Nabil bawak kuar dye punya PS2 (n karpet ntuk dance!)...kteorg apa lagi..rebut arr! heheh...aku tak nak lar main sangat...just nak dengar je...org nak dengar lagu Disturbia - Rihanna...dye pegi tekan lain...Sial Je Puih!!

Zup~! Sambung balik bab Rumah Shah td! masa nak balik tu kteorg sempat gak arr lepak kt buaian (rumah org) ni...Ikmal lar yang mulakan cerita ni...kteorg semua cerita yang tajuknya "KAU SUKA SIAPA??"...hehe...kteorg list kan lar...TOP 5 yang kteorg suka...tp aku tak sangka pulak kteorg ni sama2 suka kt budak yang sama! Aku tak nak lar Aibkan dorg (ada org baca blog ni!)....just yang aku paling tak tahan...bila si Shah tu cakap dye ada jugak suka kt budak ni! Ikmal pown sama...suka kt budak ni (lain dri Shah...budak tu aku kenal sesangat2222222!!!)....

Aku pulak...hurm...nak suka sapa....sapa kesah en...Ikmal je lar ibarat pendengar setia aku (sebab kteorg mengalami perkara yang sama...) bila dye bukak je cerita M tu...aku tengok dye mcm tak boleh lepaskan M tu....sama lar mcm aku...mcm tak boleh lepaskan I tu...tp aku just...put dye number 4 lar (haha kantoi!)...mari kte ke bab seterusnya...


Nampak tak apa dalam gambar ni??....yea seorang perempuan menasihati seorang lelaki...aku actually meminta nasiha (n directly cerita la kt someone ni tentang masalah aku)...luckily dye seorang yang suka senyum..suka dengar masalah org...dye ibarat penasihat aku (mcm dlm gambar tu!!)...ha...bila aku ad masalah ...boleh la aku jumpa dye...rasa2 GIRLS GENERATION tu tahu lar sape disebalik nama PENASIHAT tu....anyway Penasihat! thengs Invite gi rumah kau!! XD

*Tutup Tirai*

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**