Suburbans Citizen!

Monday, January 16, 2012

Wierdo!! o.O~

YES!! Hari ni memang Super Wierdo.....kenapa!? Berikut merupakan jawapan2 nyer :

  • Awaliss tahun lepas SOMBONG ya amat...tahun ni..dye pulak yg tegur2....
  • Ainamira tahun lepas baik jer....tahun ni...PENDIAM ya amat...(bertukar soul kot ;P )
  • Budak yang x pernah tegur aku (dri Darjah 6 - Form 2 )...tetibe gelak2 kt aku  --'
  • GENG AWALIISSSS TU SEMUANYA PENGAWAS!! 


YES!! Ini Dia Huraian Untuk Topik2 Di Atas :


  • Awaliss ni wierdo sebab...dye kadang2 terpekik2 mcm org gila ....tp kekadang dye cakap ok jer..--'?
  • Ainamira wierdo sebab ..dye mcm ada PROBS (Farhana yg cakap lah)
  • Budak yang aku maksudkan WIERDO tu...AFIQ ROSLY....tetiba kt kantin senyum2 kt aku...(siap ngan kening!) o.O.......seb baik Ikmal ader.....tak der lah awkward sgt... ;P
  • DARI PUTIH KE BIRU....TU LAH GENG AWALISSS....(VIRUS EMMA KUT) ;P


Anyway....Aku rasa mcm hepi gak lah....budak tu x sewel mcm dulu....

#ending yang tergantung.....WIERDO!! O.o!!

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**