Suburbans Citizen!

Friday, January 6, 2012

Alahai Tingkatan 3~

Yeah Um....dah lama gak lah aku tunggu nak taip blog ni ......ye la kan....dah nak PMR.....kena tulis seminggu sekali...:3 (kalau x dulu tiap2 hari boleh!) ...heheh.....aku pung banyak nak taip ni....so .........Taa..Daa!!

1# : Cikgu Cikgu Di Sekolah!


Aku Rasa Semua Tahu...yang cikgu2 kat sekolah ni Macam Macam karenah dye... (MACAM KITE~!) ....cakap orang pandai..."luar pakai kemas tp x da adab".....Khamis baru2 ni aku tertipu.....dengan Cikgu Math......masuk kelas dengan jubah dye....pakai tudung labuh...mula2 masuk....sopan jer....kira2 murid....then  introduce diri dyer.....bila lepas 5 minit......BAM! keluar lah ayat ayat seperti berikut " kau ni alien ke hantu...aku cakap bukan main kuat pun kau tak faham lagi?"....-.-.....cikgu ni annoying.....

Lagi satu....cikgu seni......X HABIS POKPEK POKPEK bila masuk kelas......Dari Awal Hingga Habis......kiranya masa dye senyap hanya masa dye masuk n masa dye nak kuar....  :3 Contoh contoh apa yang dye pokpek : "kamu ingat x tajuk2 yang kamu belajo time form 1 / form 2......(belum sempat jawab)....KOMPEM X INGAT..sebab apa!? Sebab suka main! ...then bla blabla " ......malas aku nak taip pokpek dye tuh...grrr....


2# : Kerja Kerja Yang Cikgu Bagi!

Ynag bab ni aku rasa korang faham2 jer lah kan.....Awal - awal tahun lagi cikgu dah suruh "SALIN DRI M/S NI SAMPAI M/S NI ! " ....or ada yg macam ni ...." TANGAN CIKGU RINGAN YE....SIAPA TAK BUAT KERJA CIKGU TAHULAH DYE".......maen ugut2 pulak cikgu ni.... dah la 1st time Meet....tbe2 nak terus jadi  Monster....alahai Form 3.....:P

Nasib jer cikgu yang pokpek tu x bagi kerja yang susah2.....ada cikgu lagi sorang ni.....AJAR PUN BELUM DAH BAGITAHU SOKLAN PMR NANTI MACAMMANA FORMAT DYER.. -.-.....

(kesianla kat saya cikgu.....benda tu last2 minute boleh masuk otak......tak pun nanti saya tahu lah bila Trial dye keluar....)


3# : Hal Sukahati Akulah!

Yang Ni Is Abowt Aku Jer......Aku Still Kelas B......and STILL DUDUK DALAM KELAS YANG SAMA! -.- (x ker boring!?) ......tengok kelas yang sama dari tahun lepas.....nak mengadap warna yg sama jer.. (tanda2 malas nak hias kelas) .....Kelas tu aku dah hias tahun lepas....nak hias lagi buat per..... :P

Lagi Satu Masa Rehat......BORING SESANGAT.......Pergi Kantin...RAMAI....Pergi Kelas...Seketul aku jer kat situ... -.-......aku nak lepak ngan yn lain....semuanya macam GHAIB kemana aku pun x tahu (pergi alam dorg kut) ......tp nasib baik sekolah pagi.....x der mengantuk.... :)

4# : Last Tajuk Of The Blog! 


Tahun Ni Aku Rasa Pelik...Awkward....Scared...Amazed...Guilty...& Happy!......
Ntah kenapa pulak budak Awaliss Alia ni....Dulu Masa Form 2....Hidung Tinggi Jer......Then Sekarang....Tegur2 pulak  (Pandai!) :D


Heheh....itu jer kut yang aku nak bagitawu.... So Sekian!

*Tutup Tirai*

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**