Suburbans Citizen!

Wednesday, January 4, 2012

2012! OMG~

Harini merupakan hari ke-4 tahun 2012....rasa macam x percaya pun ada...(x percaya apa?).......yang aku ni dah FORM 3!....nak dekat hujung tahun nanti PMR (o.O).....kiranya tahun ni pressure banyak sikit lah...dengan PMRnyer , Adik yg 2 org tu lagi  ;3 ......tambahan pulak mak sakit awal2 tahun cenggini.....tekanan yang melampau...(kalau tekan pen atas kertas menulis tu x pa gak) :)

Abang aku pulak dah kerja kt AEON Jusco yang baru tuwh...aku rasa excited gila nak pergi...tapi kalau pergi awal2 pun buat apa....tambah pening je....dah la sesak2... kan? Aku kalau boleh nak pergi bila Cinema's tu dah bukak ......baru besh sikit....

K arr....aku pung x da pe nak cakap sangat.....except 1st time masuk kelas tu....rasa macam AWKWARD....(memang lah tiap2 kali masuk kelas baru rasa Awkward tu ada) ....kan? 

No comments:

Post a Comment

Something Stuck On My Cursor!!

Black Flaming

**~_~_~_~_~_~_~**